خرید بک لینک
دانلود کلیپ
سیستم وبلاگدهی
ساخت فروشگاه رایگان
گیفت کارت
دانلود آهنگ های قدیمی
رزرو آنلاین هتل خارجی
football strike خرید سکه
دانلود اهنگ
برج خنک کننده
football strike خرید دلار
دانلود آهنگ
رزرو آنلاین هتل خارجی
دانلود فیلم 2018
خرید جم هی دی
گاوصندوق
دانلود رمان جدید
درب خزانه
دانلود اهنگ
محلول دکتر نوروزیان
ژل میکروسیلیس
مانومتر ویکا
ترازو پند
بازی آنلاین
پتنت نو مزدا ; پیشرانه دوار توربو شارژ شده

خرید خودرو دست دوم اقساطی

پتنت نو مزدا ; پیشرانه دوار توربو شارژ شده


پتنت تازه مزدا ; پیشرانه دوار توربو شارژ شده
فیس‌بوک تلگرام ذخیره
مزدا طرح جدیدی برای هوای ورودی و خروجی پیشرانه دوار ( وانکل ) خویش پیشنهاد داده است که برای توربوشارژر بسیار مناسب است . هرچند بازار پیشرانه‌های دوار خیلی داغ نیست البته احتمالا که با این پتنت تازه , پاره ای رونق یابد . در‌پی با زومیت یاروهمدم باشید تا از طرح جدید مزدا مطلع شوید .

آیفون 7 با ضمانت طومار کلیدی آزمون دربین المللی ماکروسافت آمادگی ورود به بازار کار
آخری باری که مزدا مبادرت به فروش توربوشارژر برای پیشرانه‌های دوار کرد به سال ۱۹۹۵ گشوده می‌گردد که مربوط به نسل سوم RX - 7 , خودرویی که در تصویر بالا مشاهده می کنید , است ( RX - 8 که همواره حافظه پیشرانه‌های دوار را تا سال ۲۰۱۲ زنده نگه می‌داشت , اما هیچوقت توربو شارژ نشده بود ) . خودروسازان دوستداران خود را با طرح‌های مفهومی جدید و شایعات در باب برگشت ( Wankel ) به پیشرانه‌های دوار اذیت می کنند , ولی اغلب اوقات به دلیل مصرف سوخت بالا و آلایندگی زیاد از ورود پیروزمندانه موتورهای احتراقی دوار به بازار جلوگیری به عمل می آید .

مزدا

ولی اخیراً مزدا به خودروسازان نشان بخشید که با تغییرات در پباده سازی می‌تواند گزینه پیشرانه‌ی دوار توربو شارژ شده را به ماشین بیفزاید , به این ترتیب امیدها کمی قوت گرفته است .

پتنتی که در آگوست سال ۲۰۱۵ به تصویب رسیده و چند هفته قبلی در معرض عموم قرار گرفته است , نشان می دهد که بده بستان طرح ( layout ) هوای ورودی و گاز خروجی می‌تواند برای نصب توربو شارژر دوچندان کارآمد باشد . طراحی جدید , راهگاه خروجی هوا ( یا این که گازهای حاصل از احتراق ) را بر بالای پیشرانه‌ی احتراقی قرار داده است و راهگاه ورودی هوا را هم به شکل بی واسطه و از پایین محفظه موتور پیش گویی نموده است .

پیشرانه دوار - مزدا

جهت محل ورود و خروجی هوا ۱۸۰ سکو نسبت به طرح قدیم تغییر تحول چیدمان داشته است . این نتیجه مبنی بر آزمایش‌های طولانی مزدا بر روی موتورهای دوار حاصل شده است . همان‌طور که در پتنت اشاره شده است , خروجی هوا به یک صاف کن ( straighter ) وصل می گردد و بعد از طریق یک مسیر کوتاه به توربو شارژر متصل می‌شود . این فعالیت موجب پاسخ سریع توربو شارژر و تبدیل پر راندمان هوای گرم خروجی به انرژی توربو می گردد . اما اشغال فضای کمتر موتور احتراق داخلی و قدرتمندتر شدن سیستم ونکل از دیگر مزایای این طرح است .

پیشرانه دوار - مزدا

مطرح شدن این پتنت به معنای برگشت دوباره پیشرانه‌های دوار نیست . سختی ها اکثری برای رونق این پیشرانه‌ی احتراقی مثلثی شکل هست , چالش‌هایی که سال‎ها مزدا را سر در گم کرده است . این در اکنون است که سازندگان موتورهای احتراقی پیستونی با وجود طرح hot–inside–vee توربو شارژرها موفقیت‌های بزرگی بدست آورده‌اند ; این طرح توربو شارژر را به راهگاه خروجی هوا پیشرانه‌های معمول پیستونی نزدیک می‌کند . این مجموعه به کوچک سازی اجتناب ناپذیر پیشرانه پیستونی کمک شایانی مینماید و با پاسخ‌های سریع‌تر پدال گاز , گشتاور شگفت انگیز تولید خواهد شد و بهبود مصرف سوخت سوای کاهش بضاعت پیشرانه در امر کار قرار خواهد گرفت .



فروش خودرو سایپا


برچسب ها : خرید خودرو , فروش خودرو , خرید و فروش خودرو ,
+ نوشته شده در سه شنبه 22 فروردين 1396ساعت 10:42 توسط Dawson Snyder | | تعداد بازدید : 27